مصاحبه آرشیو خبر ها
آینده ام؟ نمی توانم یک روز صبح از خواب بیدار شوم و به انگلستان بروم ، با یوونتوس قرارداد دارم

آینده ام؟ نمی توانم یک روز صبح از خواب بیدار شوم و به انگلستان بروم ، با یوونتوس قرارداد دارم

بازیکن 23 ساله ی یوونتوس قطعا از ارزشمندترین بازیکنان یووه است و امثال رئال مادرید، بارسلونا، پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ و منچستر سیتی به او لینک شده اند، اما ظاهرا او با این توجه ها مشکلی ندارد. او در گفت و گو با لا رپابلیکا گفت:

 

می خواهم اسطوره شوم، مثل پله یا مارادونا. یا حتی بهتر از آنها، من نمی خواهم بگویم که از همه بهترم، صرفا می خواهم بهترین باشم. من یک مشکل دارم: از شکست خوردن متنفرم و دوست دارم متفاوت باشم، می خواهم کاری کنم که هیچ کس دیگری انجام نداده باشد، سخت کار می کنم تا بی نقص شوم چرا که وقتی پیروز می شوم موجب خوشحالیم می شود.

 

انتقادات زیادی از این بازیکن می شود به خصوص ازسوی رسانه های وطنی در فرانسه:

 

اگر مردم می خواهند از من انتقاد کنند، بگذارید اینکار را بکنند. اما شواهد تصویر دیگری را نمایش می دهد. در سال 2014 من بین 11 بازیکن برتر فیفا نبودم اما حالا هستم و در سال 2016 هم خواهم بود. من جزء محبوب ترین بازیکن ها نیستم، اما هدفم محبوبیت نیست. من تلاش می کنم که بهترین باشم. مغرور هستم اما حسود و یا رشک ورز نیستم. اگر هوگو لوریس محبوب ترین است، خب برایش خوشحالم. آدم می تواند بهتر کار کند. مایکل جردن اعتراف کرد که اشتباهات زیادی انجام داده، مگر نه؟ مهم این است که از این فراتر بروید. در ابتدای فصل من در سطح خودم نبودم این را باید اعتراف کنم، اما خب تیم هم خوب نبود. حالا احساس بهتری دارم و حس می کنم که به یوونتوس کمک کردم بهترین نمایشش را ارائه کند.

 

او این فصل پیراهن #10 یوونتوس را دریافت کرده که معمولا بر تن بهترین بازیکن می رود:

 

یک عدد است. یک عدد مهم، به خصوص در یووه، اما در نهایت تنها یک عدد است. زمانی من +5 را پشتش اضافه کردم اما این تنها یک فکر تصادفی در آن روز بود، هیچ معنایی در پشتش نبود. در فوتبال چیزی به معنای پیر شدن وجود ندارد، شما تنها با تجربه می شوید. من جوان هستم، اما همین الان هم به دنیال با تجربه شدنم. اما در هر صورت همیشه تمام تلاشم را می کنم، چون که آنچه اهمیت دارد تیم است. هر کاری می کنم برای این است که به تیم کمک کنم. اگر مسی گل می زند، آیا این باعث می شود او خودخواه باشد؟ نه چون قوی بودن به شما اجازه می دهد تیم را یاری کنید. کریستیانو رونالدو رو ببینید، او برای خودش اهدافی بی نهایت باورنکردنی تعیین می کند، او جاه طلب است، می خواهد هر رکوردی را بشکند، او توپ طلا را می خواهد، این خودخواهی نیست.

 

پل ادامه داد:

 

بعضی وقت ها خوب بازی می کنم و گاهی هم نه. به همین خاطر عصبانی می شوم. از اشتباه کردن متنفرم، من وقتی که قبلا در خیابان بازی می کردن بیشتر از این ها هم اشتباه می کردم و عادت داشتم دقیقا به همین شکل واکنش نشان دهم. پیشرفت کردن و کم کردن اشتباهات، من به این تجربه می گویم. من چهار اسکودتو برده ام، اما اینها برای من کافی نیست، من همیشه اینچنین بوده ام، مردم گفتند که دیوانه ام اما میخواهم تاریخ سازی کنم و بهترین هافبک تاریخ شوم. می خواهم فرانک لمپارد را پشت سر بگذارم. میخواهم هافبکی شوم که هر کاری می کند، آن هم در بالاترین سطح: شوت، دریبل و گل زدن، دفاع کردن. می خواهم مثل لمپارد شوم اما بهتر از او. در مورد پول، می دانم که پول می آید و می رود، اگر بگویم پولدار نبودن تفاوتی ایجاد نمی کند دروغ گفته ام، اما آن را پیامد سخت کوشی می دانم، هرچه بهتر باشید، پولدارتر می شوید. رونالدو لایق آنچه که دارد هست، به این شکل نیست که او آن را دزدیده باشد.

 

آینده؟

 

من می خواهم کارپی را شکست دهم و بعد هم کوپا ایتالیا را ببرم و بعدش بعد هم به یورو 2016 در فرانسه بروم. بعد از آن هم، من با یوونتوس قرارداد دارم، من نمی توانم صبح از خواب بیدار شوم و با یک هواپیما به انگلیس بروم. از کسانیکه که در بخش نقل و انتقالات هستند بپرسید.

 

از پوگبا در مورد تفاوت های لیگ قهرمانان و سری ا پرسیده شد:

 

چهار سال پیش وقتی به بایرن برخورد کردیم، فکر کردیم که تمام شده است. امسال فکر می کردیم می توانیم شکستشان دهیم. لیگ ایتالیا از همه سخت تر است، همه اش تاکتیک است و و اصلا فضایی ندارید. در اروپا به شما زمان می دهند که بازیتان را بکنید، البته که قهرمانان کسانی هستند که بهترین دفاع را دارند، مثل اتلتیکو مادرید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: